Zobrazit minimální záznam

Evaluation of the Potential for RWY 30 Througput Increase at LKPR



dc.contributor.advisorStojić Slobodan
dc.contributor.authorRadek Gadas
dc.date.accessioned2024-01-13T23:51:29Z
dc.date.available2024-01-13T23:51:29Z
dc.date.issued2024-01-13
dc.identifierKOS-1241006945005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113218
dc.description.abstractPropustnost vzletové a přistávací dráhy je jedním z klíčových prvků při hodnocení kapacity letiště. Jedním z hlavních faktorů ovlivňujících dráhovou propustnost je infrastruktura výjezdů z dráhy. Diplomová práce se podrobněji zabývá dráhou 30 na Letišti Václava Havla Praha. Zkoumá možnost, jak dráhovou propustnost navýšit, a to za pomocí výstavby nového výjezdu pro rychlé odbočení. Předmětem práce je zvolit optimální pozici nového výjezdu. Výzkum je proveden pomocí simulačního modelu REDIM. Výstupem práce je návrh konkrétního řešení výjezdu a ohodnocení jeho vlivu na propustnost dráhy 30.cze
dc.description.abstractThe throughput of a runway is one of the key elements in assessing airport capacity. One of the main factors affecting runway throughput is the infrastructure of the runway exits. Master’s thesis focuses on runway 30 at Václav Havel Airport Prague, examining the possibility of increasing its throughput by constructing a new rapid exit taxiway. The aim of the thesis is to select the optimal position for the new exit. The research is conducted using the simulation model REDIM. The output of the thesis is a proposal for a specific solution for the exit and its impact on the throughput of RWY 30.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectLetiště Václava Havla Prahacze
dc.subjectpropustnost dráhycze
dc.subjectROTAcze
dc.subjectsimulační model REDIMcze
dc.subjectvýjezd pro rychlé odbočenícze
dc.subjectVáclav Havel Airport Pragueeng
dc.subjectrunway throughputeng
dc.subjectROTAeng
dc.subjectsimulation model REDIMeng
dc.subjectrapid exit taxiwayeng
dc.titleHodnocení možnosti navýšení propustnosti RWY 30 na LKPRcze
dc.titleEvaluation of the Potential for RWY 30 Througput Increase at LKPReng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠedivá Kafková Markéta
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorkatedra letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam