ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití hook turn jako alternativního způsobu levého odbočení

Hook Turn as an Alternative Treatment for Left-turn Movements

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Lukáš Jirka
Vedoucí práce
Růžička Jiří
Oponent práce
Suntych Pavel
Studijní program
Dopravní systémy a technika
Instituce přidělující hodnost
katedra dopravní telematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce zkoumá hook turn jakožto alternativní způsob levého odbočení. Cílem bylo porovnat hook turn odbočení s konvenčním odbočením z hlediska kapacity křižovatky a bezpečnosti dopravy. Vyhodnocení probíhalo zejména na základě mikroskopických simulací a výsledky ukazují, že hook turn odbočení za určitých podmínek má potenciál být vhodnou alternativou ke konvenčnímu levému odbočení. Závěrem jsou popsány potenciální benefity a překážky k zavedení hook turn v České republice a je poukázáno na nutnost prověření dalších pozitivních či negativních aspektů hook turn odbočení.
 
Hook turn as an alternative treatment for left-turn movements is examined in this thesis. The main objective was to compare a hook turn with a conventional left-turn in terms of intersection capacity and road safety. The evaluation was conducted mainly based on microscopic simulations. The findings suggest that the hook turn is a suitable alternative to the conventional left-turn under certain conditions. Consequently, the benefits and obstacles to implementing hook turns in the Czech Republic are discussed and the necessity to verify any other positive or negative aspects is indicated in the conclusion.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113144
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (992.9Kb)
POSUDEK (742.7Kb)
POSUDEK (679.4Kb)
PRILOHA (985.2Kb)
PRILOHA (6.815Mb)
PLNY_TEXT (3.260Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16120 [88]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV