Zobrazit minimální záznam

Specifics of marketing for passenger air transport during the COVID-19 pandemic



dc.contributor.advisorSkolilová Petra
dc.contributor.authorVlada Olkhovik
dc.date.accessioned2023-09-08T22:51:40Z
dc.date.available2023-09-08T22:51:40Z
dc.date.issued2023-09-08
dc.identifierKOS-1089439593005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111710
dc.description.abstractPředmětem před ložené bakalářské práce na téma „Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID 19“ je porozumě ní aspektům marketingu osobní letecké dopravy. Součástí práce je prove dení analýz y marketingových nástrojů letecké společnosti Ryanair v period pandemie a srovnání s jinými dopravci. V závěru práce je uvedena prognóza dalšího rozvoje marketingových nástrojů na základě provedeného průzkumu.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor‘s thesis „Specifics of passenger air transport marketing during the COVID 19 pandemic“ is an understanding of the aspects of passenger air transport marketing. The thesis includes an analysis of the marketing tools of Ryanair during the pandemic period and a comparison with other carriers. At the end of the thesis, a forecast for the further development of marketing tools is presented based on the marketing research conducted.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCOVID-19cze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectmarketingový průzkumcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectosobní letecká dopravacze
dc.subjectpandemiecze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.subjectCOVID-19eng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing toolseng
dc.subjectmobile appeng
dc.subjectpandemiceng
dc.subjectpassenger air traveleng
dc.titleSpecifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID-19cze
dc.titleSpecifics of marketing for passenger air transport during the COVID-19 pandemiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKouba Marek
theses.degree.disciplineLogistika a řízení dopravních procesůcze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam