ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID-19

Specifics of marketing for passenger air transport during the COVID-19 pandemic

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vlada Olkhovik
Vedoucí práce
Skolilová Petra
Oponent práce
Kouba Marek
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesů
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem před ložené bakalářské práce na téma „Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID 19“ je porozumě ní aspektům marketingu osobní letecké dopravy. Součástí práce je prove dení analýz y marketingových nástrojů letecké společnosti Ryanair v period pandemie a srovnání s jinými dopravci. V závěru práce je uvedena prognóza dalšího rozvoje marketingových nástrojů na základě provedeného průzkumu.
 
The subject of this bachelor‘s thesis „Specifics of passenger air transport marketing during the COVID 19 pandemic“ is an understanding of the aspects of passenger air transport marketing. The thesis includes an analysis of the marketing tools of Ryanair during the pandemic period and a comparison with other carriers. At the end of the thesis, a forecast for the further development of marketing tools is presented based on the marketing research conducted.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/111710
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (222.4Kb)
POSUDEK (224.6Kb)
PLNY_TEXT (3.188Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16117 [250]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV