ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Logistic and Transportation Processes
  • Bachelor Theses - 16117
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Logistic and Transportation Processes
  • Bachelor Theses - 16117
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID-19

Specifics of marketing for passenger air transport during the COVID-19 pandemic

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Vlada Olkhovik
Supervisor
Skolilová Petra
Opponent
Kouba Marek
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesů
Study program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Institutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravy



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem před ložené bakalářské práce na téma „Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID 19“ je porozumě ní aspektům marketingu osobní letecké dopravy. Součástí práce je prove dení analýz y marketingových nástrojů letecké společnosti Ryanair v period pandemie a srovnání s jinými dopravci. V závěru práce je uvedena prognóza dalšího rozvoje marketingových nástrojů na základě provedeného průzkumu.
 
The subject of this bachelor‘s thesis „Specifics of passenger air transport marketing during the COVID 19 pandemic“ is an understanding of the aspects of passenger air transport marketing. The thesis includes an analysis of the marketing tools of Ryanair during the pandemic period and a comparison with other carriers. At the end of the thesis, a forecast for the further development of marketing tools is presented based on the marketing research conducted.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/111710
View/Open
POSUDEK (222.4Kb)
POSUDEK (224.6Kb)
PLNY_TEXT (3.188Mb)
Collections
  • Bakalářské práce - 16117 [250]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV