Zobrazit minimální záznam

Public Relations of the Sparta Prague Hockey Team



dc.contributor.advisorŠvihlíková Svatava
dc.contributor.authorDavid Vořechovský
dc.date.accessioned2023-09-07T22:51:51Z
dc.date.available2023-09-07T22:51:51Z
dc.date.issued2023-09-07
dc.identifierKOS-1178502043005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111665
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska public relations jako veřejné mínění, image a corporate identity, následně interní a externí public relations, public relations jako součást marketingového mixu, používané nástroje a na závěr jsou popsána public relations v oblasti sportu. V praktické části je nejprve představen hokejový tým Sparta Praha a poté následuje analýza používaných nástrojů public relations se zaměřením na fanoušky, součástí je dotazníkové šetření a rozhovor. Na závěr jsou uvedena doporučení ke zlepšení.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with Public Relations with the aim of analyzing the public relations of the Sparta Prague hockey team with a focus on the fans. The theoretical part defines public relations, then describes the history, background of public relations as public opinion, image and corporate identity, then internal and external public relations, public relations as part of the marketing mix, the tools used and finally public relations in the field of sport are described. In the practical part, the Sparta Prague hockey team is first introduced, followed by an analysis of the public relations tools used with a focus on fans, including a questionnaire survey and interview. Finally, recommendations for improvement are given.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPublic Relationscze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectHC Sparta Prahacze
dc.subjectPublic Relationseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectHC Sparta Pragueeng
dc.titlePublic relations hokejového týmu Sparta Prahacze
dc.titlePublic Relations of the Sparta Prague Hockey Teameng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam