Zobrazit minimální záznam

Marketing analysis of the market position of the Thermal Engineering Division of BOSCH s.r.o.



dc.contributor.advisorVaniš Ladislav
dc.contributor.authorMichael Hofrichter
dc.date.accessioned2023-08-24T22:52:33Z
dc.date.available2023-08-24T22:52:33Z
dc.date.issued2023-08-24
dc.identifierKOS-1240794227005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111120
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je marketingová analýza divize termotechnika společnosti BOSCH s.r.o., která se pohybuje v oblasti prodeje a vývoje termotechniky. Výsledkem mé práce bude návrh marketingové strategie dle komunikačního mixu, BCG matice a VRIO analýzy. Strategie se zaobírá optimalizací a vývoje produktů nebo služeb a jejích propagací.cze
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is a marketing analysis of the thermotechnics division of BOSCH s.r.o., which is in the field of sales and development of thermotechnics. The result of my thesis will be the proposal of marketing strategy according to communication mix, BCG matrix and VRIO analysis. The strategy deals with the optimization and development of products and services and its promotion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingová situační analýzacze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectBostonská maticecze
dc.subjectVRIO analýzacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing situational analysiseng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectBoston matrixeng
dc.subjectVRIO analysiseng
dc.titleMarketingová analýza postavení divize termomechanika společnosti BOSCH s.r.o. na trhucze
dc.titleMarketing analysis of the market position of the Thermal Engineering Division of BOSCH s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVětrovec Michal
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam