Zobrazit minimální záznam

Safety Assessment of the Extended Minimum-Crew Operations



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorPavel Mikule
dc.date.accessioned2023-06-16T22:53:53Z
dc.date.available2023-06-16T22:53:53Z
dc.date.issued2023-06-16
dc.identifierKOS-1241006953805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109600
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zhodnocení bezpečnosti Rozšířeného provozu minimálních posádek pomocí moderní nástrojů bezpečnostního inženýrství. V teoretické části je popsán vývoj automatizace v letectví, současné trendy, projekty a limitace tohoto odvětví. Dále jsou zde popsány jednotlivé koncepty provozu, jejich výhody a nevýhody. V metodické části práce jsou pak stručně popsány bezpečnostní modely a metody, které byly v rámci práce využity. Dále je zde popsán princip práce s jednotlivými metodami. V rámci praktické části jsou pak analyzovány z pohledu bezpečnosti jednotlivé koncepty Rozšířeného provozu minimálních posádek. V závěru jsou stanoveny bezpečnostní požadavky pro jednotlivé koncepty a zhodnocena jejich bezpečnost.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to evaluate the safety of Extended Minimum Crew Operatins using modern safety engineering tools. The theoretical part of this thesis presents the evolution in aircraft automation, current trends, projects and limitations in this field. Also proposed concepts of operation, their advantages and disadvantages are described in this part. In the methodological part of this thesis, used safety engineering models and methods are briefly described, including the working principles. In the practical part, the analysis are conducted on the concepts. In the end, safety requirements are derived and safety of concepts evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomatizacecze
dc.subjectbezpečnostní požadavkycze
dc.subjectletadlocze
dc.subjectposouzení bezpečnosticze
dc.subjectsystémcze
dc.subjectaircrafteng
dc.subjectautomationeng
dc.subjectsafety assessmenteng
dc.subjectsafety requirementseng
dc.subjectsystemeng
dc.titleHodnocení bezpečnosti rozšířeného provozu minimálních posádekcze
dc.titleSafety Assessment of the Extended Minimum-Crew Operationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMatyáš Roman
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam