ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení bezpečnosti rozšířeného provozu minimálních posádek

Safety Assessment of the Extended Minimum-Crew Operations

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Pavel Mikule
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Matyáš Roman
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je zhodnocení bezpečnosti Rozšířeného provozu minimálních posádek pomocí moderní nástrojů bezpečnostního inženýrství. V teoretické části je popsán vývoj automatizace v letectví, současné trendy, projekty a limitace tohoto odvětví. Dále jsou zde popsány jednotlivé koncepty provozu, jejich výhody a nevýhody. V metodické části práce jsou pak stručně popsány bezpečnostní modely a metody, které byly v rámci práce využity. Dále je zde popsán princip práce s jednotlivými metodami. V rámci praktické části jsou pak analyzovány z pohledu bezpečnosti jednotlivé koncepty Rozšířeného provozu minimálních posádek. V závěru jsou stanoveny bezpečnostní požadavky pro jednotlivé koncepty a zhodnocena jejich bezpečnost.
 
The aim of this diploma thesis is to evaluate the safety of Extended Minimum Crew Operatins using modern safety engineering tools. The theoretical part of this thesis presents the evolution in aircraft automation, current trends, projects and limitations in this field. Also proposed concepts of operation, their advantages and disadvantages are described in this part. In the methodological part of this thesis, used safety engineering models and methods are briefly described, including the working principles. In the practical part, the analysis are conducted on the concepts. In the end, safety requirements are derived and safety of concepts evaluated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/109600
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.477Mb)
PRILOHA (758.8Kb)
POSUDEK (3.056Mb)
POSUDEK (2.205Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV