ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

M-Commerce pro společnost Heineken v hotelové a restaurační síti

M-Commerce for Heineken Company in Hotel and Restaurant Network

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Hyršl Tomáš
Vedoucí práce
Březina Edvard
Oponent práce
Dostálová Petra
Studijní obor
Management a ekonomika dopravy a telekomunikací
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "M-Commerce pro společnost Heineken v hotelové a restaurační síti" je analyzovat současný stav pivovarnického průmyslu ve světě se zaměřením na Českou republiku. Dále bakalářská práce pojednává o zásadách M-Commerce a jeho využití u společnosti Heineken Česká republika.
 
The subject of the bachelor thesis "M-Commerce for Heineken company in Hotel and Restaurant network" is to analyze actual state of brewing industry in the world with focus on Czech Republic. Bachelor thesis deals about principles of M-Commerce and its use by Heineken Czech Republic.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70833
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.748Mb)
POSUDEK (218.2Kb)
POSUDEK (354.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16117 [250]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

    Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
  • E-Commerce a jeho využití v přepravní společnosti 

    Autor: Lukáš Vávra; Vedoucí práce: Šeráková Petra; Oponent práce: Čermák Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli elektronického obchodování (e-commerce) v logistických a přepravních společnostech v éře globalizace a technologického pokroku. Práce se skládá z teoretické části, která představuje ...
  • Elektronický průvodce podnikatele e-commerce 

    Autor: Elznic Marek; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Evan Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání na internetu. Konkrétně pak zkoumá problematiku založení internetového obchodu a především výběru technického řešení pro internetový obchod. Cílem práce je zmapovat ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV