Show simple item record

Marketing Strategy of Real Estate Agency



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorKateřina Oplatková
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:56Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:56Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1178502022705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108676
dc.description.abstractZa posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi hlavními faktory: dohrou koronavirových opatření, válkou na Ukrajině, energetickou a ekonomickou krizí. Tyto faktory přinesly výzvy pro realitní kanceláře, které se nyní musí vypořádat s těmito obtížemi a čelit jim. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii a nástroje pro její tvorbu. Na základě získaných informací o aktuální situaci na realitním trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a rešerší byla provedena analýza vnějšího a vnitřního podnikatelského prostředí vybrané realitní kanceláře. Pomocí získaných informací byla formulována doporučení, která mají za cíl zlepšit marketingovou strategii vybrané realitní kanceláře a reflektovat aktuální situaci na realitním trhu.cze
dc.description.abstractOver the last five years, the real estate market has undergone significant changes. After the beginning of the coronavirus pandemic, which initially triggered growth in the real estate market, the situation changed radically in 2022 and a downturn occurred, which was influenced by four main factors: coronavirus pandemic, the war in Ukraine, energy crisis and the economic crisis. These factors have brought challenges for real estate agencies, who now must deal with these difficulties. This bachelor thesis focuses on the marketing strategy and the tools for its creation. Based on the information gathered about the current situation in the real estate market and through expert interviews and research, an analysis of the external and internal business environment of the selected real estate agency was conducted. Using the information obtained, recommendations were formulated to improve the marketing strategy of the selected real estate agency to reflect the current situation in the real estate market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketing služebcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectrealitní trhcze
dc.subjectkrize na realitním trhucze
dc.subjectrealitní kancelářcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectservice marketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectreal estate marketeng
dc.subjectcrisis on real estate marketeng
dc.subjectreal estate agencyeng
dc.titleMarketingová strategie realitní kancelářecze
dc.titleMarketing Strategy of Real Estate Agencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record