Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Market



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorMartin Kubát
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:55Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:55Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1178502015205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108638
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci se získanými daty v praktické části. Budou vysvětleny pojmy jako jsou například marketingová strategie, marketingový výzkum nebo marketingový mix. V praktické části budou uvedeny marketingové aktivity obou společností. Následně budou analyzována získaná data z dotazníkového šetření, které na závěr pomůže k porovnání marketingového mixu 4P obou firem.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with a comparison of marketing strategies employed by two companies – Lidl CR and Penny Market CR. In the theoretical part the thesis will focus on explaining basic concepts from the marketing breach understanding of which is going to be essential in the practical part of this work. The focus will be on terms such as marketing strategy, marketing research or marketing mix. The practical part will embark on naming the marketing strategies of both companies. Furthermore, there will be an analysis of data acquired from questionnaire survey which will, in the conclusion, help to compare the 4P marketing mix of both companies.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjectLidl ČRcze
dc.subjectPenny Marketcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectLidl CReng
dc.subjectPenny Marketeng
dc.titleMarketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhucze
dc.titleMarketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam