Zobrazit minimální záznam

Marketing Tools in Artificial Intelligence Sector



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorJáchym Šebl
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:05Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:05Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1089130513705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108630
dc.description.abstractCílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou konkrétních pojmů – big data, chatbot, cookies, SEO marketing a další. Dílčím cílem této práce je také zohlednit hrozby, které implikace umělé inteligence přináší. Druhá polovina této práce se bude zabývat praktickým využitím a prognózou budoucnosti umělé inteligence v marketingu, toto praktické využití bude demonstrováno rozhovory s odborníky z praxe.cze
dc.description.abstractThe goal of the thesis is to map the field of artificial intelligence marketing both from its historical and, above all, current and future point of view. At first, a theoretical definition of basic terms, followed by a detailed discussion of specific terms - big data, chatbot, cookies, seo marketing and others. The second half of this work will deal with the practical use and forecasting of artificial intelligence in marketing, this practical use will be demonstrated through interviews with practitioners.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectUmělá inteligencecze
dc.subjectnástroje umělé inteligencecze
dc.subjectrekomendační algoritmycze
dc.subjectSEO marketingcze
dc.subjecttrendy umělé inteligencecze
dc.subjectArtificial intelligenceeng
dc.subjectArtificial intelligence toolseng
dc.subjectRecommendation algorithmeng
dc.subjectSEO Marketingeng
dc.subjectArtificial intelligence trendseng
dc.titleMarketingové nástroje v oboru umělé inteligencecze
dc.titleMarketing Tools in Artificial Intelligence Sectoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMaga Dušan
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam