Zobrazit minimální záznam

Communication Tools and Design of Communication Strategy of Selected Company



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorŠárka Mottlová
dc.date.accessioned2023-06-03T22:51:34Z
dc.date.available2023-06-03T22:51:34Z
dc.date.issued2023-06-03
dc.identifierKOS-1196778150905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108523
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke zlepšení současně využívaných komunikačních disciplín společnosti Jelínek – výroba nábytku s.r.o. směrem k jednotlivým cílovým skupinám zákazníků. Cílem této práce je vyhodnotit aktuální stav komunikace a logicky vyvodit návrhy k zesílení její efektivity.cze
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on marketing communication and individual communication tools used to fulfill the business goals of individuals, businesses, or organizations. The collected information serves to improve the currently used communication disciplines of Jelínek – výroba nábytku s.r.o. towards individual customer target groups. The aim of this work is to evaluate the current state of communication and logically deduce proposals to enhance its efficiency.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectcílová skupinacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectkomunikační nástrojecze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjecttarget groupeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectcommunication toolseng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.titleKomunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmycze
dc.titleCommunication Tools and Design of Communication Strategy of Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam