Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Communication Tools and Design of Communication Strategy of Selected Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šárka Mottlová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke zlepšení současně využívaných komunikačních disciplín společnosti Jelínek – výroba nábytku s.r.o. směrem k jednotlivým cílovým skupinám zákazníků. Cílem této práce je vyhodnotit aktuální stav komunikace a logicky vyvodit návrhy k zesílení její efektivity. This bachelor’s thesis focuses on marketing communication and individual communication tools used to fulfill the business goals of individuals, businesses, or organizations. The collected information serves to improve the currently used communication disciplines of Jelínek – výroba nábytku s.r.o. towards individual customer target groups. The aim of this work is to evaluate the current state of communication and logically deduce proposals to enhance its efficiency.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Komunikační strategie vybrané firmy
Autor: Aleš Kluc; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. ... -
Komunikace v podniku
Autor: Terč Jakub; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)V této práci se zabývám nejprve komunikací jako takovou a pojmy, které se ke komunikací vztahují. V další části se již konktrétně věnuji komunikace ve firmě a její efektivitě. Cílem této práce bylo dokázat, že dobrá ... -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...