Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Communication Tools and Design of Communication Strategy of Selected Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Šárka Mottlová
Supervisor
Skokanová Dagmar
Opponent
Jílková Petra
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke zlepšení současně využívaných komunikačních disciplín společnosti Jelínek – výroba nábytku s.r.o. směrem k jednotlivým cílovým skupinám zákazníků. Cílem této práce je vyhodnotit aktuální stav komunikace a logicky vyvodit návrhy k zesílení její efektivity. This bachelor’s thesis focuses on marketing communication and individual communication tools used to fulfill the business goals of individuals, businesses, or organizations. The collected information serves to improve the currently used communication disciplines of Jelínek – výroba nábytku s.r.o. towards individual customer target groups. The aim of this work is to evaluate the current state of communication and logically deduce proposals to enhance its efficiency.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Komunikační strategie vybrané firmy
Author: Aleš Kluc; Supervisor: Jirkovská Blanka; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. ... -
Komunikace v podniku
Author: Terč Jakub; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)V této práci se zabývám nejprve komunikací jako takovou a pojmy, které se ke komunikací vztahují. V další části se již konktrétně věnuji komunikace ve firmě a její efektivitě. Cílem této práce bylo dokázat, že dobrá ... -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Author: Zörkler Jakub; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...