Zobrazit minimální záznam

Marketing Mix of Selected Organization



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorTereza Navrátilová
dc.date.accessioned2023-06-02T22:51:41Z
dc.date.available2023-06-02T22:51:41Z
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifierKOS-1178502020105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108502
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza SWOT. V praktické části je popsána metodika výzkumu a představena společnost Decathlon, která byla vybrána pro zpracování této práce. Dále lze v praktické části nalézt vypracovaný marketingový mix společnosti a analýzu a interpretaci dat z dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce bylo vypracovat marketingový mix vybrané organizace a na základě zjištění vypracovat doporučení. Závěr práce obsahuje výsledná doporučení.cze
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix of selected organization. The theoretical part is focused on the marketing mix and its elements – product, price, place and promotion, and the part of the situation analysis – SWOT analysis is also described. In the practical part, the research methodology is described and the company Decathlon, which was chosen for this thesis, is introduced. Furthermore, in the practical part, you can find the marketing mix of the selected company and the analysis and interpretation of data from questionnaire survey. The aim of the bachelor’s thesis was to make a marketing mix of the selected organization and to draw up recommendations based in the findings. The conclusion of the thesis contains the resulting recommendations.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové prvkycze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing elementseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleMarketingový mix vybrané organizacecze
dc.titleMarketing Mix of Selected Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam