Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of the Agat Company



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorSára Bažantová
dc.date.accessioned2023-06-02T22:51:40Z
dc.date.available2023-06-02T22:51:40Z
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifierKOS-1178501993305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108499
dc.description.abstractTato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá teoretické aspekty marketingu. Druhá část se pak zabývá analýzou aktuálního stavu ve společnosti. Na základě všech získaných poznatků, analýz a dotazníkového šetření je navrženo několik doporučení, které firmě mohou pomoci vylepšit stávající marketingovou strategii.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis primarily focuses on the marketing analysis of a small family business with the aim of proposing recommendations and measures that will lead to an improvement of the company's current marketing strategy. The first part of the thesis discusses the theoretical aspects of marketing. The second part then deals with the analysis of the current situation in the company. Based on all the findings, analysis and questionnaire survey, several recommendations are proposed that can help the company to improve its current marketing strategy.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleMarketingová strategie firmy Agát s.r.o.cze
dc.titleMarketing Strategy of the Agat Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam