ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie firmy Agát s.r.o.

Marketing Strategy of the Agat Company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Sára Bažantová
Supervisor
Zmatlík Jiří
Opponent
Jílková Petra
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá teoretické aspekty marketingu. Druhá část se pak zabývá analýzou aktuálního stavu ve společnosti. Na základě všech získaných poznatků, analýz a dotazníkového šetření je navrženo několik doporučení, které firmě mohou pomoci vylepšit stávající marketingovou strategii.
 
This bachelor thesis primarily focuses on the marketing analysis of a small family business with the aim of proposing recommendations and measures that will lead to an improvement of the company's current marketing strategy. The first part of the thesis discusses the theoretical aspects of marketing. The second part then deals with the analysis of the current situation in the company. Based on all the findings, analysis and questionnaire survey, several recommendations are proposed that can help the company to improve its current marketing strategy.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108499
View/Open
PRILOHA (1.482Mb)
POSUDEK (626.1Kb)
POSUDEK (251.5Kb)
PLNY_TEXT (1.218Mb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [677]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV