Zobrazit minimální záznam

Internet Marketing of the Selected Company



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorDaniela Vepryk
dc.date.accessioned2022-09-03T22:52:01Z
dc.date.available2022-09-03T22:52:01Z
dc.date.issued2022-09-03
dc.identifierKOS-1065781869105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103954
dc.description.abstractTáto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. Celá práce je pak rozdělená na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje základním marketingovým pojmům a následně vysvětlu-je pojem internetový marketing a detailněji popisuje jeho nástroje. Praktická část vychází z teoretického základu a představuje základní informace o vybrané spo-lečnosti DaBOSS Corporation s.r.o. Dále je v této části provedená analýza konku-rence a analýza využívaných nástrojů. Hlavním přínosem této práce je vytvoření doporučení využití jednotlivých nástrojů online marketingu k dosažení vytyčených cílů společnosti.cze
dc.description.abstractThis Bachelor thesis deals with internet marketing and its tools. The aim of the work is to analyse internet marketing tools in the selected company and develop a proposal to improve overall online communication. The whole work is then di-vided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with basic marketing concepts and subsequently explains the concept of internet marketing and describes its tools in more detail. The practical part is based on a theoretical basis and represents basic information about the chosen company DaBOSS Corporation s.r.o. Then there is the competition analysis and the analysis of the tools used. The main benefit of this work is the creation of recom-mendations on the use of individual online marketing tools to achieve the com-pany's stated goals.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInternetový marketingcze
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectPPCcze
dc.subjecte-mailingcze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectaffili-ate marketingcze
dc.subjectInternet marketingeng
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectPPCeng
dc.subjecte-mailingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectaffiliate marketingeng
dc.titleInternetový marketing vybrané společnosticze
dc.titleInternet Marketing of the Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKaiser Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam