Zobrazit minimální záznam

Green Marketing - CSR and Marketing Plzeňský Prazdroj



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorEva Soudková
dc.date.accessioned2022-09-02T22:51:59Z
dc.date.available2022-09-02T22:51:59Z
dc.date.issued2022-09-02
dc.identifierKOS-1058585721305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103872
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu a ekologického marketingu čerpané z dostupných literárních a internetových zdrojů a také zelený marketingový mix. Dále práce přiblíží cíle této formy marketingu, její význam a strategie a objasní rozdíl mezi pojmy Green marketing a Greenwashing. V neposlední řadě vysvětlí pojem společenská odpovědnost. Praktická část pak představí Plzeňský Prazdroj a jeho výrobky a značky. Mimo jiné práce bude zkoumat také to, jak je výrobní proces Plzeňského Prazdroje ekologický a zanalyzuje chování jeho spotřebitelů v závislosti na ekologických změnách, které firma podniká. Na základě analýzy zpráv o odpovědnosti z předešlých let porovná jeho ekologičnost a závazky v oblasti udržitelného podnikání, které si Prazdroj stanovil do roku 2030 s předešlými lety. Společenská odpovědnost podniku bude hodnocena na základě osobních rozhovorů a dotazníkového šetření. Závěrem je zhodnocena cesta, kterou Prazdroj za udržitelným podnikáním urazil a výsledky průzkumu o povědomí veřejnosti o CSR aktivitách.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing of Plzeňský Prazdroj in order to analyse and inform the public about its environmental marketing concepts and CSR activities. The theoretical part presents basic concepts of marketing and environmental marketing drawn from available literature and internet sources as well as the green marketing mix. Furthermore, the thesis will outline the objectives of this form of marketing, its importance and strategies and clarify the dif-ference between the concepts of Green marketing and Greenwashing. Last but not least, it will explain the concept of social responsibility. The practical part will introduce Plzeňský Prazdroj and its products and brands. Among other things, the thesis will also examine how the production process of Plzeňský Prazdroj is ecological and analyse the behaviour of its consumers in relation to the ecological changes undertaken by the company. Based on an analysis of responsibility reports from previous years, it will compare its eco-friendliness and the sustainability commitments that Prazdroj has set for 2030 with previous years. The corporate social responsibility of the company will be assessed through personal interviews and a questionnaire survey. Finally, the path Prazdroj has taken towards sustainable business and the results of a survey on public awareness of CSR activities are evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEkologiecze
dc.subjectgreen marketingcze
dc.subjectekologický marketingcze
dc.subjectgreenwashingcze
dc.subjectPlzeňský Prazdrojcze
dc.subjectspolečenská odpovědnostcze
dc.subjectuhlíková neutralitacze
dc.subjectvýroba pivacze
dc.subjectchování spotřebitelůcze
dc.subjectempirický výzkumcze
dc.subjectEcologyeng
dc.subjectgreen marketingeng
dc.subjectecological marketingeng
dc.subjectgreenwashingeng
dc.subjectPlzeňský Prazdrojeng
dc.subjectsocial respon-sibilityeng
dc.subjectCSReng
dc.subjectcarbon neutralityeng
dc.subjectbeer productioneng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectempirical researcheng
dc.titleGreen marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdrojecze
dc.titleGreen Marketing - CSR and Marketing Plzeňský Prazdrojeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam