Zobrazit minimální záznam

Healthy Lifestyle and Its Promotion at Mc Donald's



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorAlžběta Cholevová
dc.date.accessioned2022-09-01T22:51:57Z
dc.date.available2022-09-01T22:51:57Z
dc.date.issued2022-09-01
dc.identifierKOS-1065781605705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103794
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, u společnosti McDonald’s. Teoretická část objasňuje základní pojmy týkající se zdravého životního stylu a a marketingu. V praktické části je rozebrána společnost McDonald’s. Poté jsou v části provedené rozhovo-ry s odbornicemi MUDr. Klingou Kosárovou a nutriční specialistkou Vladimírou Blažkovou Hejčlovou. Dále je zde provede i rozhovor s bývalým zaměstnancem společnosti McDo-nald’s. Také je provedeno dotazníkové šetření online dotazníkem, které zjišťuje vnímání re-spondentů zdravého životního stylu a firmy McDonald’s. Cílem bakalářské práce bylo uvést určité povědomí o zdravém životním stylu ke čtenářům práce a popsat a analyzovat odpoví-dající propagaci zdravého životního stylu u společnosti McDonald’s.cze
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the topics of healthy lifestyle and it’s promotion at McDonald’s. It studies the awareness of people about the topic of healthy lifestyle and the types of promo-tion and adaptations in McDonald’s according to the current nutrition trends. The theoretical part clarifies basic concepts related to a healthy lifestyle and marketing. In the practical part the company McDonald’s is analyzed. After that, the section includes interviews with experts MUDr. Klinga Kosárová and nutritional specialist Vladimíra Blažková Hejčlová. There is also an interview with a former McDonald's employee. An online questionnaire survey is also carried out, which perceives the respondents' view of a healthy lifestyle and the McDonald's company. The aim of the bachelor's thesis was to bring some awareness of a healthy lifestyle to the readers and to describe and analyze the promotion of a healthy lifestyle at McDonald'seng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZdravý životní stylcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectzelený marketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectMc Donald’scze
dc.subjectfranšízacze
dc.subjectHealthy lifestyleeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectgreen marketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectMc Don-ald’seng
dc.subjectfranchiseeng
dc.titleZdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald'scze
dc.titleHealthy Lifestyle and Its Promotion at Mc Donald'seng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam