Zobrazit minimální záznam

Modelling of Selected Traffic Situations Related to Public Transport Priority



dc.contributor.advisorNovotný Vojtěch
dc.contributor.authorOndřej Vomočil
dc.date.accessioned2022-08-31T22:53:38Z
dc.date.available2022-08-31T22:53:38Z
dc.date.issued2022-08-31
dc.identifierKOS-1089439567705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103720
dc.description.abstractPreference veřejné dopravy představuje základní nástroj k zajištění bezproblémového a rychlého pohybu spojů veřejné dopravy po infrastruktuře. Předmětem bakalářské práce je pomocí dopravních simulací v programu PTV Vissim posoudit dopravně-inženýrské varianty řešení pro situaci ukončení vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy v místě snížení počtu jízdních pruhů a pro situaci vzniku vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy v souvislosti s křižovatkou. Varianty řešení jsou posuzovány z pohledu veřejné dopravy, ale i z hlediska vybraných efektů na ostatní silniční provoz. Cílem práce je určit optimální dopravně-inženýrské řešení obou situací a přispět tak ke kvalitnímu řešení preference veřejné dopravy v praxi.cze
dc.description.abstractPublic transport priority is an essential tool to ensure the smooth and fast operation of public transport across the infrastructure. The subject of this thesis is to use traffic simulations in PTV Vissim to assess different traffic engineering design approaches for two selected situations: 1. The termination of a bus lane at a lane reduction; 2. The beginning of a bus lane at intersection. Each design approach is assessed from a public transport perspective, but also in terms of selected effects on other road traffic. The aim of this thesis is to determine the optimal traffic engineering design for both situations, and to contribute to the quality of the public transport operation in practice.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectveřejná dopravacze
dc.subjectpreference veřejné dopravycze
dc.subjectpreferenční opatřenícze
dc.subjectkvalita veřejné dopravycze
dc.subjectinfrastruktura veřejné dopravycze
dc.subjectdopravní simulacecze
dc.subjectPTV Vissimcze
dc.subjectpublic transporteng
dc.subjectpublic transport priorityeng
dc.subjectpreferential measureseng
dc.subjectquality of public transporteng
dc.subjectpublic transport infrastructureeng
dc.subjecttraffic simulationeng
dc.subjectPTV Vissimeng
dc.titleModelování vybraných dopravních situací souvisejících s preferencí VHDcze
dc.titleModelling of Selected Traffic Situations Related to Public Transport Priorityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMaléř Čeněk
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam