Marketing neziskových organizací na sociálních sítích
Marketing of Non-Profit Organizations on Social Networks
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kateřina Šebestová
Supervisor
Zmatlík Jiří
Opponent
Štědroň Bohumír
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat možnosti a zacílení komunikace nosných témat dekarbonizaci individuální automobilové dopravy. Bakalářská práce je strukturovaná na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje charakteristiky marketingového a komunikačního mixu včetně jejich složek, marketingovou komunikaci neziskových organizací a komunikaci na sociálních sítích včetně představení těch nejznámějších sítí. V praktické části proběhlo dotazníkové šetření na vzorku 160 respondentů, kteří odpovídali na dotazy k používání sociálních sítí ve spojení s tématy elektromobility. V závěru práce jsou shrnuty výsledky, používané procesy a aplikace, které jsou a budou postupně převedeny do komunikační praxe. The thesis analyzes the possibilities of using social media for marketing communication on the topics of non-profit organizations, specifically in the environment of the Czech EV Association. The aim of the work was to examine the possibilities and targeting of communication on the main topics of decarbonization of individual automobile transportation. The bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the characteristics of the marketing and communication mix, including their components, marketing communication of non-profit organizations and communication on social networks, including the introduction of the most well-known networks. In the practical part, the research was conducted on a sample of 160 respondents who answered questions about the use of social networks in connection with the topics of electromobility. At the end of the work are summarized the results, used processes and applications, which are and will be gradually transferred to communication practice.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [583]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...