Marketing neziskových organizací na sociálních sítích
Marketing of Non-Profit Organizations on Social Networks
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Šebestová
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat možnosti a zacílení komunikace nosných témat dekarbonizaci individuální automobilové dopravy. Bakalářská práce je strukturovaná na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje charakteristiky marketingového a komunikačního mixu včetně jejich složek, marketingovou komunikaci neziskových organizací a komunikaci na sociálních sítích včetně představení těch nejznámějších sítí. V praktické části proběhlo dotazníkové šetření na vzorku 160 respondentů, kteří odpovídali na dotazy k používání sociálních sítí ve spojení s tématy elektromobility. V závěru práce jsou shrnuty výsledky, používané procesy a aplikace, které jsou a budou postupně převedeny do komunikační praxe. The thesis analyzes the possibilities of using social media for marketing communication on the topics of non-profit organizations, specifically in the environment of the Czech EV Association. The aim of the work was to examine the possibilities and targeting of communication on the main topics of decarbonization of individual automobile transportation. The bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the characteristics of the marketing and communication mix, including their components, marketing communication of non-profit organizations and communication on social networks, including the introduction of the most well-known networks. In the practical part, the research was conducted on a sample of 160 respondents who answered questions about the use of social networks in connection with the topics of electromobility. At the end of the work are summarized the results, used processes and applications, which are and will be gradually transferred to communication practice.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [583]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...