Zobrazit minimální záznam

Online Marketing for Service Provider



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorDominik Placr
dc.date.accessioned2022-06-10T22:54:43Z
dc.date.available2022-06-10T22:54:43Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1091261894305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101841
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám pro vy-stavení a naprogramování internetových stránek. Poslední část teoretické části shrnuje, co je to optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače a co za praktiky se využívá pro pozitivní výsledky optimalizace webových stránek. Jsou zmíněny základní analytické nástroje, využívány dle aktuálních trendů. V navazující praktické části se představuje příklad výstavby a optimalizace webových stránek s podporou placené internetové reklamy. Následná analýza webových stránek spo-lu se shrnutím výsledků a posléze doporučení potencionálního dalšího vývoje we-bových stránek do budoucnosti.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to build a web presentation for mo-torcycle dealer and importer. In the introduction the reader is introduced to the theoretical basis of internet marketing and advertising. In the next part, the thesis deals with the practices for building and programming a website. The last part of the theoretical section summarizes what search engine optimization is and what practices are used for positive results of website optimization. The basic analytical tools used according to current trends are mentioned. In the following practical part, an example of building and optimizing a website with the support of paid In-ternet advertising is presented. Subsequent analysis of the website is presented with a summary of the results and then recommendations for potential future de-velopment of the website.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnlinecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectwebcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectGoogle Adscze
dc.subjectGoogle Analyticscze
dc.subjectGoogle Search Consolecze
dc.subjectPPCcze
dc.subjectGoogle Adscze
dc.subjectweb developmentcze
dc.subjectHTMLcze
dc.subjectCSScze
dc.subjectlinkcze
dc.subjecturlcze
dc.subjectodkazcze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectOnlineeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectWebeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjecttechnologyeng
dc.subjectGoogle Analyticseng
dc.subjectGoogle Search Consoleeng
dc.subjectPPCeng
dc.subjectGoogle Adseng
dc.subjectweb developmenteng
dc.subjectHTMLeng
dc.subjectCSSeng
dc.subjectlinkeng
dc.subjecturleng
dc.subjectoptimizationeng
dc.titleOn-line marketing pro zprostředkování služebcze
dc.titleOnline Marketing for Service Providereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam