Nákup produktů pomocí Google Assistant
Shopping using the Google Assistant
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Michal Klusák
Vedoucí práce
Havryluk Michal
Oponent práce
Frajták Karel
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením akce (Google Action) pro virtuálního asistenta Google Assistant umožňující uživateli nákup produktů. Nejprve jsem provedl porovnání možností asistentů Google Assistant, Alexa a Siri, dále rešerši konkurence v oblasti nakupování hlasem (voice shopping) a nakonec analyzoval doménu opakovaných nákupů, cílovou platformu a možná bezpečností rizika. Tyto analýzy jsem využil ke sběru požadavků a pro návrh toku konverzace a struktury ukládání dat produktů. Na základě návrhů jsem implementoval Dialogflow agenta pro zpracování pokynů uživatele v přirozeném jazyce a webovou aplikaci, která se stará o vykonání příslušné logiky, včetně práce s daty produktů a uživatele. Celé toto řešení jsem podrobil uživatelským testům třemi nezávislými uživateli. This diploma thesis shows the creation of an action (Google Action) for a virtual assistant Google Assistant enabling the user to purchase products. At first I compared the capabilities of Google Assistant, Alexa and Siri, then I performed a search for competition in voice shopping, and finally analyzed the domain of repeat purchases, target platform and possibly security risks. I used these analyzes for requirement gathering and to design the conversation flow and product storage structure. Based on the design, I implemented the Dialogflow Agent for processing user instructions in natural language and a web application that takes care of the relevant logic, including work with product and user data. This whole solution was tested by three independent users.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [902]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vytvoření aplikace pro správu nákupů a domácích zásob
Autor: Alina Samatova; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Mannová Božena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat, navrhnout, implementovat a otestovat aplikaci „Shopmate”, ktera podporuje nakupování a údržbu zásob a může být ovládána přes rozhraní nebo hlasem. Součástí rešeršní části ... -
Možnosti využití cloudového řešení Google Apps pro podporu firemních činností
Autor: Jirásek Tomáš; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vozárová Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)Bakalářská práce se zabývá vhodností použití cloudové služby Google Apps pro podporu firemních činností. Práce nejprve popisuje fungování, výhody a nevýhody obecných cloudových služeb a analyzuje cloudové řešení Google ... -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Autor: Dominik Placr; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám ...