Aplikace nástrojů digitálního marketingu při tvorbě marketingové strategie v podniku
Application of Digital Marketing Tools for Creating a Marketing Strategy in an Enterprise
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vojtěch Rous
Vedoucí práce
Stieberová Barbora
Oponent práce
Vaňková Lucie
Studijní obor
Bez specializaceStudijní program
Řízení průmyslových systémůInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá aplikací nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj marketingové strategie ve společnosti Braun GmbH známé především coby výrobce spotřební elektroniky, jako jsou holicí strojky, zastřihovače vlasů a vousů, epilátory a další. Pro možnosti rozvoje marketingové strategie jsou představeny marketingové modely a nástroje digitálního marketingu, jejichž základem je marketing na sociálních sítích spojený s marketingovým mixem 4P. Pro vystavení praktické části na vhodném datovém základu je využita celá řada analýz, a to Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, analýza umístění na trhu a Bostonská matice BCG. Praktická část se zaměřuje na implementaci jednoho z nástrojů digitálního marketingu, a tím je CPAS kampaň (neboli kolaborativní kampaň). V práci je podrobně popsán celý proces vytvoření takovéto kampaně včetně vyhodnocení výsledků v reálném čase, a práce tak může být vodítkem pro realizaci podobných kampaní. Všechna data z analytické části pochází z veřejně dostupných zdrojů a data z části praktické jsou kompletně anonymizována. This thesis explores the application of digital marketing tools for the development of marketing strategy in Braun GmbH, a company known as a manufacturer of consumer electronics such as shavers, hair and beard trimmers, epilators, and others. For the possibilities of developing a marketing strategy, marketing models and tools of digital marketing are introduced, focused on the social media marketing combined with the 4P marketing mix. To construct the practical part of this thesis on a relevant data’s foundation, several analyses are used, such as: the Porter's Five Forces Analysis, SWOT analysis, Market positioning analysis and the BCG matrix. The practical part focuses on the implementation of one of the introduced digital marketing tools, which is CPAS campaigns (or Collaborative Campaigns). The thesis describes in detail the whole process of creating such a campaign, including the real-time evaluation of the results, so that the thesis can serve as a guide for the implementation of similar campaigns. All data from the analytical part comes from publicly available sources and the data from the practical part is completely anonymized.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [177]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Autor: Eva Chaloupková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Analýza marketingového působení Raiffeisenbank, a.s.
Autor: Daxner Petr; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Rejf Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)Bakalářská práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Popisuje tvorbu marketingového mixu banky, analýzu pozice podniku na trhu a marketingového působení na klienty. Cílem práce je učinit návrhy a doporučení, ...