Role sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy
The Role of Social Media in the Marketing Communication of the Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Alena Poláčková
Supervisor
Štědroň Bohumír
Opponent
Procházka Jan
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a jejich využití v marketingové komunikaci firmy. Teoretická část zasazuje sociální sítě do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá polovina teoretické části je zaměřena zejména na on-line marketing a jeho využití v digitálním světě. Cílem praktické části je poskytnou komplexní náhled na využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci společnosti Reknihy a pomocí SWOT analýzy, benchmarkingu, dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru navrhnout zlepšení dosavadní komunikace na sociálních sítích. The bachelor thesis is focused on social networks and their use in marketing communication of the company. The theoretical part is focused on social media and social networks in a marketing unit and applies to a theoretical description of marketing communication. The second half of the theoretical part is focused mainly on online marketing and its use in the digital world. The aim of the practical part is to provide a comprehensive insight into the use of social media in the marketing communication of Reknihy and using SWOT analysis, benchmarking, questionnaire, and structured interview, to suggest improvements to existing communication on social networks.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [614]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...