Zobrazit minimální záznam

The Role of Social Media in the Marketing Communication of the Company



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorAlena Poláčková
dc.date.accessioned2022-06-10T22:53:05Z
dc.date.available2022-06-10T22:53:05Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1058585713005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101762
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a jejich využití v marketingové komunikaci firmy. Teoretická část zasazuje sociální sítě do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá polovina teoretické části je zaměřena zejména na on-line marketing a jeho využití v digitálním světě. Cílem praktické části je poskytnou komplexní náhled na využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci společnosti Reknihy a pomocí SWOT analýzy, benchmarkingu, dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru navrhnout zlepšení dosavadní komunikace na sociálních sítích.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on social networks and their use in marketing communication of the company. The theoretical part is focused on social media and social networks in a marketing unit and applies to a theoretical description of marketing communication. The second half of the theoretical part is focused mainly on online marketing and its use in the digital world. The aim of the practical part is to provide a comprehensive insight into the use of social media in the marketing communication of Reknihy and using SWOT analysis, benchmarking, questionnaire, and structured interview, to suggest improvements to existing communication on social networks.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSociální médiacze
dc.subjectonline marketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikace firmycze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcze
dc.subjectSocial mediaeng
dc.subjectonline marketing communicationeng
dc.subjectcompany communicationeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectmarketing on social networkseng
dc.titleRole sociálních sítí v marketingové komunikaci firmycze
dc.titleThe Role of Social Media in the Marketing Communication of the Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam