Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy Company Based on Ecological Factors



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorAdéla Davidová
dc.date.accessioned2022-06-09T22:52:58Z
dc.date.available2022-06-09T22:52:58Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifierKOS-1058585690405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101607
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy jsou start-up, který se zabývá přeprodejem knih z druhé ruky. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti podniku. V praktické části je představen podnik Reknihy, charakteristika ekologického marketingu a společensky odpovědných aktivit. Na základě analýzy marketingové strategie jsou navržena zlepšení do budoucna pro rozvoj.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis is the marketing strategy of a selected company from an ecological point of view. The final work deals with a proposal to expand marketing activities in the future to improve existing activities. Reknihy are a start-up that deals with the resale of second-hand books. The first part of this work deals with the theoretical definition of marketing, environmental marketing, and corporate social responsibility. The practical part introduces the company Reknihy, the characteristics of ecological marketing and socially responsible activities. Based on the analysis of the marketing strategy, improvements for the future are proposed for development.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEkologický marketingcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectSpolečenská odpovědnost podnikucze
dc.subjectudržitelnostcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectGreen marketingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcorporate social responsibilityeng
dc.subjectsustainabilityeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleMarketingová strategie firmy a ekologická hlediskacze
dc.titleMarketing Strategy Company Based on Ecological Factorseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam