Zobrazit minimální záznam

Perception of School Information Systems by Teachers



dc.contributor.advisorVobořilová Jarmila
dc.contributor.authorRoman Záruba
dc.date.accessioned2022-06-08T22:53:32Z
dc.date.available2022-06-08T22:53:32Z
dc.date.issued2022-06-08
dc.identifierKOS-1090064431305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101403
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce, je zjistit do jaké míry zavedení moderních technologií při-spělo ke zjednodušení administrativní zátěže kladené na pedagogy. Dalším cílem je ověřit, zda školní informační systémy pomohly zlepšit i další oblasti spojené s každodenní prací učitelů a zda existuje univerzální nástroj pro správu školy. V teoretické části jsou představeny některé v současnosti používané systémy a popsány jejich funkce. V empirické části bude provedeno dotazníkové šetření na základních a středních školách, kde jsou tyto systémy používány. Z těchto výsledků budou vyvozeny závěry, které si kladou za cíl přispět ke zlepšení nastavených systémů a procesů.cze
dc.description.abstractThe main goal of this bachelor thesis is to find out to what extent the introduction of modern technologies has contributed to the simplification of the administrative burden on teachers. Another goal is to verify whether school information systems have helped to improve other areas related to the daily work of teachers and whether there is a universal tool for school administration. The theoretical part presents a few systems which are been used nowadays and describes their functions. In the empirical part, a questionnaire survey will be conducted at elementary and secondary schools where these systems are being used. From these results, a conclusion will be drawn that aims to contribute to the improvement of the set systems and processes.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVýpočetní technikacze
dc.subjectAdministrativacze
dc.subjectInformační systémycze
dc.subjectVzdělávánícze
dc.subjectComputer technologyeng
dc.subjectAdministrationeng
dc.subjectInformation systemseng
dc.subjectEducationeng
dc.titleVnímání školních informačních systémů pedagogycze
dc.titlePerception of School Information Systems by Teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrovská Dana
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam