Vnímání školních informačních systémů pedagogy
Perception of School Information Systems by Teachers
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Roman Záruba
Supervisor
Vobořilová Jarmila
Opponent
Dobrovská Dana
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této bakalářské práce, je zjistit do jaké míry zavedení moderních technologií při-spělo ke zjednodušení administrativní zátěže kladené na pedagogy. Dalším cílem je ověřit, zda školní informační systémy pomohly zlepšit i další oblasti spojené s každodenní prací učitelů a zda existuje univerzální nástroj pro správu školy. V teoretické části jsou představeny některé v současnosti používané systémy a popsány jejich funkce. V empirické části bude provedeno dotazníkové šetření na základních a středních školách, kde jsou tyto systémy používány. Z těchto výsledků budou vyvozeny závěry, které si kladou za cíl přispět ke zlepšení nastavených systémů a procesů. The main goal of this bachelor thesis is to find out to what extent the introduction of modern technologies has contributed to the simplification of the administrative burden on teachers. Another goal is to verify whether school information systems have helped to improve other areas related to the daily work of teachers and whether there is a universal tool for school administration. The theoretical part presents a few systems which are been used nowadays and describes their functions. In the empirical part, a questionnaire survey will be conducted at elementary and secondary schools where these systems are being used. From these results, a conclusion will be drawn that aims to contribute to the improvement of the set systems and processes.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1227]