Prohlížení dle předmětu "Marketingový mix"
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
-
Analýza a rozvoj marketingové komunikace ve vybraném podniku
; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Simonsen Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-23)Tato diplomová práce zkoumá problematiku marketingové komunikace. Práce začíná teoretickým přehledem klíčových marketingových pojmů, včetně SWOT analýzy a efektivního využití komunikačních nástrojů. Praktická část zahrnuje ... -
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve ... -
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie ... -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prusa Research a.s. Práce není omezena pouze na jednu složku marketingového mixu, ale soustředí se na všechny jeho nástroje. Teoretická část představuje ... -
Analýza marketingu inovačního produktu
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. ... -
Návrh nové komunikační strategie v podniku
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)V této diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace v offline a online provedení při návrhu nové strategie komunikace. V teoretická část začíná úvodem do marketingu, kdy se postupnými kroky dostáváme ke ... -
Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ... -
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...