Analýza marketingu inovačního produktu
Marketing Analysis of an Innovative Product
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Milan Vrbík
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. Ve druhé části je provedena analýza aktuálního stavu podniku a její vyhodnocení. V závěrečné části jsou navrženy změny, vedoucí k optimalizaci marketingového mixu vybrané společnosti. This bachelor thesis is focused on problematics in optimization of marketing mix in company Mejzlik propellers, ltd. First part of this thesis aims to introduce theoretical overview of marketing analysis and the marketing mix. The second part is dedicated to the current state analysis of this company and it’s evaluation. In the third part are introduced changes, which are leading to the optimization of the marketing mix of this company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]