ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Webová aplikace pro tvorbu grafického prototypu ve hře Agilně

Web application for creating a graphic prototype in the game Agile

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Marek Mouček
Vedoucí práce
Pavlíčková Petra
Oponent práce
Havazík Ondřej
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2010
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá vytvořením webového grafického editoru určeného pro podporu průběhu hry Agilně. V práci jsou využity a popsány nejnovější technologie a standardy, včetně knihoven použitých k její tvorbě. Primárně práce využívá knihovny React a Konva. Jsou zde také porovnány výhody a nevýhody jednotlivých přístupů a celé řešení je nakonec řádně otestováno pomocí automatického i manuálního testování.
 
This thesis deals with the creation of a web-based graphical editor designed to support the Agile game flow. It uses and describes the latest technologies and standards, including the libraries used to create it. The implementation primarly uses the React and Konva libraries. The advantages and disadvantages of each approach are compared and the whole solution is properly tested through automated and usability testing.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99508
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.440Mb)
PRILOHA (11.36Mb)
POSUDEK (48.11Kb)
POSUDEK (48.51Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV