Webová aplikace pro tvorbu grafického prototypu ve hře Agilně
Web application for creating a graphic prototype in the game Agile
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Marek Mouček
Supervisor
Pavlíčková Petra
Opponent
Havazík Ondřej
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
Informatika 2010Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá vytvořením webového grafického editoru určeného pro podporu průběhu hry Agilně. V práci jsou využity a popsány nejnovější technologie a standardy, včetně knihoven použitých k její tvorbě. Primárně práce využívá knihovny React a Konva. Jsou zde také porovnány výhody a nevýhody jednotlivých přístupů a celé řešení je nakonec řádně otestováno pomocí automatického i manuálního testování. This thesis deals with the creation of a web-based graphical editor designed to support the Agile game flow. It uses and describes the latest technologies and standards, including the libraries used to create it. The implementation primarly uses the React and Konva libraries. The advantages and disadvantages of each approach are compared and the whole solution is properly tested through automated and usability testing.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1094]