Návrh mostu na silnici I/27 u Žiželic
The design of bridge structure on road I/27 near Žiželice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hana Svěráková
Vedoucí práce
Vráblík Lukáš
Oponent práce
Blažek Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V diplomové práci je řešen návrh a posouzení alternativního uspořádání mostní konstrukce letmo betonovaného mostu na silnici I/27 u Žiželic. První část se věnuje historii technologie výstavby navržené mostní konstrukce a jejímu popisu. Navržené statické schéma mostu se skládá ze spojité rámové betonové předpjaté konstrukce. Navržený počet polí je 5. Pilíře jsou navrženy železobetonové s obdélníkovým průřezem. Pilíře 3 a 4 tvoří dvojice železobetonových sloupů. Příčný řez nosné konstrukce je navržen železobetonovým komorovým nosníkem se svislými stěnami a výškovými náběhy k pilířům. Následně je posouzeno založení v oblasti rámových stojek. Cílem práce je navrhnout a posoudit nosnou konstrukci včetně zohlednění technologie výstavby. This diploma thesis deals with an alternative design and analysis of a cantilever bridge. The road bridge is a 5-span prestressed superstructure. The lateral piers 2 and 5 are single ones, the main piers 3 and 4 are two double piers. Piers are made of reinforced concrete. The cross-section of the piers has a rectangular shape. The deck cross section is composed of a single-celled box girder. The cantilever superstructure is made of reinforced concrete. The aim of this work is a design and analysis of a cantilever road bridge.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [446]