Zobrazit minimální záznam

Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorOldřich Kratochvíl
dc.date.accessioned2021-09-09T22:52:25Z
dc.date.available2021-09-09T22:52:25Z
dc.date.issued2021-09-09
dc.identifierKOS-987296279105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97477
dc.description.abstractDiplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce vývoje, benchmarková analýza a další metody. Cílem diplomové práce je představit čtenáři vybrané platformy, analyzovat je a poskytnout ucelený výstup o využití těchto platforem pro propagaci. Výstupem diplomové práce bude matice, která podle zadaných parametrů určí vhodnost využití vybraných platforem do komunikačního mixu.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on advertising on new platforms available in the Czech Republic. For those platforms, determined as innovative ones - based on the research, a situational analysis, prediction of a development, benchmark analysis, and other methods are made. The thesis aims to present these platforms and provide a comprehensive output of how to use these platforms for advertising. The thesis output is a matrix that determines the suitability of the selected platforms in the communication mix according to the specified parameters.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectdigitální platformacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmediální plánovánícze
dc.subjectmediální cílecze
dc.subjectmediální ukazatelécze
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectDigital Platformeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectPromotioneng
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectMedia Planningeng
dc.subjectMedia Goalseng
dc.subjectMedia Indicatorseng
dc.titleAnalýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagacicze
dc.titleAnalysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam