Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci
Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Oldřich Kratochvíl
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce vývoje, benchmarková analýza a další metody. Cílem diplomové práce je představit čtenáři vybrané platformy, analyzovat je a poskytnout ucelený výstup o využití těchto platforem pro propagaci. Výstupem diplomové práce bude matice, která podle zadaných parametrů určí vhodnost využití vybraných platforem do komunikačního mixu. The diploma thesis focuses on advertising on new platforms available in the Czech Republic. For those platforms, determined as innovative ones - based on the research, a situational analysis, prediction of a development, benchmark analysis, and other methods are made. The thesis aims to present these platforms and provide a comprehensive output of how to use these platforms for advertising. The thesis output is a matrix that determines the suitability of the selected platforms in the communication mix according to the specified parameters.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]