Zobrazit minimální záznam

Assessment of TP 171 in Terms of Vehicle Fleet and Impact on Safety



dc.contributor.advisorVrtal Pavel
dc.contributor.authorKristýna Řepová
dc.date.accessioned2021-09-01T22:52:18Z
dc.date.available2021-09-01T22:52:18Z
dc.date.issued2021-09-01
dc.identifierKOS-1090374030505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97082
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Posouzení aktuálnosti TP 171 z hlediska vozového parku a vlivu na bezpečnost“ je analýza současného stavu vozového parku s ohledem na vývoj vnějších rozměrů vozidel, a to zejména na jejich rostoucí trend. Práce zachycuje význam zpracovávaného dokumentu, výchozí literaturu, odkud byl čerpán postup výpočtu, ale především definuje termín směrodatné vozidlo a způsob, jakým jsou jeho rozměry stanoveny. Cílem práce je odhalit, zdali jsou rozměry směrodatného vozidla v TP 171 z roku 2004 stále vyhovující, nebo si současné složení vozového parku žádá nutnou aktualizaci pro zachování bezpečnosti.cze
dc.description.abstractThe subject of the master thesis "Assessment of TP 171 in Terms of Vehicle Fleet and Impact on Safety" is an analysis of the current state of the vehicle fleet with regard to the evolution of the external dimensions of vehicles, in particular their increasing trend. The thesis captures the importance of the document under consideration, the initial literature from which the calculation procedure was drawn, but above all it defines the term reference vehicle and the way in which its dimensions are determined. The aim of the thesis is to reveal whether the dimensions of the reference vehicle in TP 171 of 2004 are still satisfactory or whether the current vehicle fleet composition requires a necessary update to maintain safety.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOsobní automobilcze
dc.subjectmodelcze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectsměrodatné vozidlocze
dc.subject85% kvantilcze
dc.subjectvlečné křivkycze
dc.subjectobalové křivkycze
dc.subjectCentrální registr vozidelcze
dc.subjectPassenger careng
dc.subjectmodeleng
dc.subjectsafetyeng
dc.subjectreference vehicleeng
dc.subject85% quantileeng
dc.subjecttowing curveseng
dc.subjectpackaging curveseng
dc.subjectRegistry of motor vehicleseng
dc.titlePosouzení aktuálnosti TP 171 z hlediska vozového parku a vlivu na bezpečnostcze
dc.titleAssessment of TP 171 in Terms of Vehicle Fleet and Impact on Safetyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSvoboda Josef
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav soudního znalectví v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu

















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam