Zobrazit minimální záznam

Measurement of geometric position of the rail



dc.contributor.advisorUrban Rudolf
dc.contributor.authorMonika Talapková
dc.date.accessioned2021-06-22T22:53:14Z
dc.date.available2021-06-22T22:53:14Z
dc.date.issued2021-06-22
dc.identifierKOS-1084809247805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95897
dc.description.abstractCieľom mojej diplomovej práce je priblížiť postup zamerania geometrickej polohy koľaje, začínajúc meraním v teréne, výpočtovými prácami a vyhotovením konečných výstupov. Zameranie prebehlo v okolí železničnej stanici Osek. V úvode práce je uvedený krátky popis vývoja železníc v ČR, ďalej sú vysvetlené základné pojmy spojené s danou tematikou a informácie o stavbe. Nasledujúce časti popisujú prípravné práce, praktické meranie v teréne a spracovanie merania. Výsledkom bolo vyhotovenie číselnej a grafickej dokumentácie, ktorá dokumentuje postupnú úpravu priestorovej polohy koľajníc na základe práce automatickej strojnej podbíjačky.cze
dc.description.abstractThis thesis aims to describe the method of geometric position measurement of the rail starting with the measurements in the terrain, computing works, and finally, carrying out the final outputs. Measurements have taken place in the surroundings of the railway station Osek. In the thesis’s introduction, there is a short description of the development of Czech railways, basic terms related to the topic are delineated, and the information about the construction is mentioned. The following parts focus on the preliminary workflow, measurements in the terrain, and the post-measurement process. Last but not least, the numerical and graphic documentation, which describes the gradual adjustment of the position of the railway based on the work of an automatic tamping machine, has been executed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGeometrická poloha koľajecze
dc.subjecttotálna stanicacze
dc.subjectmeračský vozíkcze
dc.subjectželezničné bodové polecze
dc.subjectPrecisPlanner 3Dcze
dc.subjectKokeš Railcze
dc.subjectGromacze
dc.subjectGNU Gamacze
dc.subjectGeometric position of the raileng
dc.subjecttotal stationeng
dc.subjectmeasuring trolleyeng
dc.subjectrailway geodetic point fieldeng
dc.subjectPrecisPlanner 3Deng
dc.subjectKokeš Raileng
dc.subjectGromaeng
dc.subjectGNU Gamaeng
dc.titleZaměření geometrické polohy kolejecze
dc.titleMeasurement of geometric position of the raileng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePodlaha Martin
theses.degree.disciplineInženýrská geodéziecze
theses.degree.grantorkatedra speciální geodéziecze
theses.degree.programmeGeodézie a kartografiecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam