Zobrazit minimální záznam

Proposal of HR Marketing Strategy in the Start-Up



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorLenka Viceníková
dc.date.accessioned2021-06-19T22:52:04Z
dc.date.available2021-06-19T22:52:04Z
dc.date.issued2021-06-19
dc.identifierKOS-1066107840005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95638
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je HR marketing, jeho uplatňování ve firmě XYZ a návrh možné strategie. Teoretická část je zaměřena na pojem HR marketingu, jeho oblasti, nástroje a definici strategie. Na základě poznatků z teoretické části je v části praktické provedena analýza stávajícího HR marketingu ve vybrané firmě. V návaznosti na zjištěné nedostatky je navrhnuta optimální strategie.cze
dc.description.abstractThe main subject of this thesis is HR marketing, its application in the company XYZ and a proposal of a possible strategy. The focus of the theoretical part is the term HR marketing, its areas, tools, and a definition of a strategy. In the practical part an analysis of the current HR marketing strategy for a specific company is made. Following the identified deficiencies, an optimal strategy is proposed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHR marketingcze
dc.subjectpersonální marketingcze
dc.subjectpersonální řízenícze
dc.subjectznačka zaměstnavatelecze
dc.subjectfiremní kulturacze
dc.subjectHR marketingeng
dc.subjectpersonnel marketingeng
dc.subjectpersonnel managementeng
dc.subjectemployer brandingeng
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.titleNávrh strategie HR marketingu ve start-upucze
dc.titleProposal of HR Marketing Strategy in the Start-Upeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHauptová Iva
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam