Zobrazit minimální záznam

Marketing Analysis of an Innovative Product



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorMilan Vrbík
dc.date.accessioned2021-06-13T22:52:08Z
dc.date.available2021-06-13T22:52:08Z
dc.date.issued2021-06-13
dc.identifierKOS-1086045042505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95233
dc.description.abstractCílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. Ve druhé části je provedena analýza aktuálního stavu podniku a její vyhodnocení. V závěrečné části jsou navrženy změny, vedoucí k optimalizaci marketingového mixu vybrané společnosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on problematics in optimization of marketing mix in company Mejzlik propellers, ltd. First part of this thesis aims to introduce theoretical overview of marketing analysis and the marketing mix. The second part is dedicated to the current state analysis of this company and it’s evaluation. In the third part are introduced changes, which are leading to the optimization of the marketing mix of this company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectSLEPTcze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectUAV (bezpilotní letadlo)cze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectSLEPTeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectUAV (unmanned aerial vehicle)eng
dc.titleAnalýza marketingu inovačního produktucze
dc.titleMarketing Analysis of an Innovative Producteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam