Návrh a implementace RPG hry žánru fantasy pro více hráčů prostřednictvím moderního herního engine
Design and implementation of a multiplayer fantasy RPG using a modern game engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Pejša
Vedoucí práce
Serédi Ladislav
Oponent práce
Sedláček David
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tento dokument je zaměřen na vývoj 2D RPG hry v žánru fantasy. Aplikace je navržena podle standardních prvků pro typ RPG her jako jsou různé předměty, lokace, postavy a podobně. Implementace probíhá v moderním herním enginu kde součástí vývoje je analýza repetitivní činnosti a s ní vybudování rozhraní pro možnost přispívání prvků do hry bez znalosti programování. Jejím obsahem je úvod do problematiky, analýza, volba vhodného nástroje, podrobný popis implementace samotné aplikace a následný souhrn činnosti. This document is focused on developing 2D RPG fantasy video game. Application is designed with standard elements known in the common RPG titles, these elements could be items, locations, characters etc. Implementation of the game takes place in modern game engine. Developing include analysis of repetitive activity and creation of interface for contributing game objects into the game without knowledge of programming. The content consists of introduction, analysis, choice of the appropriate tool, detailed description of the implementation and conclusion.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1056]