Zobrazit minimální záznam

New Marketing Goals for Linet's Customer Services in the European and American markets



dc.contributor.advisorHospodková Petra
dc.contributor.authorKlára Doláková
dc.date.accessioned2020-10-15T20:57:54Z
dc.date.available2020-10-15T20:57:54Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifierKOS-859010410705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/91451
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je analyzovat úroveň servisních služeb společnosti Linet, s.r.o., a na základě této analýzy navrhnout zlepšující návrhy pro oblast marketingu servisních služeb. Nejprve byla provedena analýza současného stavu trhu s nemocničními lůžky a oblasti after-sales. Dále byly definovány aktuální marketingové trendy pro oblast servisních služeb. V praktické části práce je provedeno komplexní marketingové zhodnocení skrze následující analýzy: Analýza konkurence, Paretova analýza, SWOT analýza, EFE a IFE analýza, Polo-strukturované rozhovory, Modelová kalkulace nákladů, Analýza dat ze CRM systému a Vyhodnocení zákaznické spokojenosti u poskytovatelů zdravotní péče ve Francii, Německu, USA a v České republice. V oblasti výroby nemocničních lůžek a after-sales služeb panuje velmi konkurenční prostředí, after-sales služby nabízí všichni největší konkurenti společnosti Linet, s.r.o. Pro tuto oblast platí, že je velmi senzitivní na faktory externího prostředí; například další zpřísnění legislativy může společnosti Linet, s.r.o. přinést řadu nových příležitostí. Mezi současné marketingové trendy patří důraz na retenční marketing a vztahový marketing se zaměřením na budování dlouhodobých vztahů se zákazníkem a využití CRM systému.cze
dc.description.abstractThe main aim of the thesis is to analyse the level of after-sales service of Linet, s.r.o. and to design improvement proposals for the area of after-sales service marketing. First, an analysis of the current state of the hospital bed market and the after-sales field was conducted. Furthermore, the current marketing trends for the after-sales service area were defined. In the practical part of the thesis, a complex marketing evaluation is carried out through the following analyses: Competition analysis, Pareto analysis, SWOT analysis, EFE and IFE analysis, Semi-structured interviews, Model cost calculation, CRM system data analysis, and Customer´s Satisfaction Survey of health care providers in France, Germany, the US and the Czech Republic. A rather competitive environment prevails within the area of hospital bed manufacturers and providers of after-sales services. Mentioned services are offered by all the biggest competitors of Linet, s.r.o. After-sales service area is sensitive to external environment factors; as an example, further legislation tightening in this area can bring the company many new opportunities. Current marketing trends include emphasis on retention marketing and relationship marketing with a focus on building long-term customer relationships and using CRM system.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAfter-sales službycze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectnemocniční lůžkocze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectAfter-sales serviceseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecthospital bedeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectCRMeng
dc.titleNová východiska pro marketing servisních služeb společnosti Linet na evropském a americkém trhucze
dc.titleNew Marketing Goals for Linet's Customer Services in the European and American marketseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKolář Tomáš
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam