Zobrazit minimální záznam

A marketing plan development of a selected company



dc.contributor.advisorVaniš Ladislav
dc.contributor.authorJan Bureš
dc.date.accessioned2020-09-05T22:51:34Z
dc.date.available2020-09-05T22:51:34Z
dc.date.issued2020-09-05
dc.identifierKOS-1087892453305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90502
dc.description.abstractCílem mojí závěrečné práce je navržení marketingového plánu společnosti TEDOM a.s., jehož součástí je i popis marketingových cílů a strategií pro danou firmu. Podnikání společnosti TEDOM a.s. je především spjato s vývojem a výrobou kogeneračních jednotek, které slouží jako zařízení pro kombinovanou výrobu elektřiny a tepla. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se marketingu a marketingových plánů. Analytická část se zaměřuje na popis analyzované společnosti s vnějšími a vnitřními faktory působícími na podnik. Tyto informace jsou využity v návrhové části, která obsahuje navržené marketingové cíle, strategie, akční plán a rozpočet.cze
dc.description.abstractThe objective of this thesis is a proposal of a marketing plan, including marketing goals and strategies for TEDOM a.s. Company’s subject of enterprise is based on a development and manufacturing of cogeneration units which are used for combined heat and electricity production. Teoretical part of the thesis focuses on the marketing terms explanation and marketing plan description. Analytical part describes the chosen company and all the external and internal factors influencing its development. The information is used in the proposal part where the suggested marketing goals, marketing strategies and action plan together with the budget are described.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjectmarketingové cílecze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectkogeneracecze
dc.subjectkogenerační jednotkacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing analysiseng
dc.subjectmarketing goalseng
dc.subjectmarketing strategieseng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectcogenerationeng
dc.subjectCHP uniteng
dc.titleTvorba marketingového plánu vybrané společnosticze
dc.titleA marketing plan development of a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeRejf Libor
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam