Zobrazit minimální záznam

Business Development Plan of a Digital Product



dc.contributor.advisorŠvecová Lenka
dc.contributor.authorOldřich Stejskal
dc.date.accessioned2020-08-21T22:51:58Z
dc.date.available2020-08-21T22:51:58Z
dc.date.issued2020-08-21
dc.identifierKOS-884679184505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89656
dc.description.abstractTato práce shrnuje základní poznatky potřebné k vytvoření podnikatelského plánu pro začínající či malý podnik. V teoretické části je definována možná struktura pod-nikatelského plánu. Jednotlivé kapitoly pojednávají o částech byznys plánu, které by měly být v plánu obsaženy, jako např. popis produktu, analýza trhu, marketingo-vý plán apod. V praktické části je z těchto poznatků zpracován podnikatelský plán rozvoje digi-tálního produktu za účelem získat odpověď na to, zda se rozvoj digitálního produk-tu vyplatí. Zároveň je podnikatelský plán zpracován, aby ho společnost mohla vyu-žít k účasti ve start-upových soutěžích či pro získání investora.cze
dc.description.abstractThis thesis summarizes the basic knowledge needed for the creation of a business plan for new or small companies. In the theoretical part is defined as possible struc-ture of the business plan. Each chapter deals with a different part of a business plan, which should be used, for example, product description, market analysis, marketing plan etc. In the practical part, the business plan is created from the acquired knowledge from the theoretical part. Purpose of the plan is to get an answer to a question whether the company should develop their digital product or not. If yes, the business plan could be used for participation in start-up competitions or to find an investor.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPodnikatelský pláncze
dc.subjectdigitální produktcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectanalýza společnosticze
dc.subjectanalýza produktucze
dc.subjectBusiness planeng
dc.subjectdigital producteng
dc.subjectmobile applicationeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectcompany analysiseng
dc.subjectproduct analysiseng
dc.titlePodnikatelský plán rozvoje digitálního produktucze
dc.titleBusiness Development Plan of a Digital Producteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam