Podnikatelský plán rozvoje digitálního produktu
Business Development Plan of a Digital Product
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Oldřich Stejskal
Supervisor
Švecová Lenka
Opponent
Králová Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce shrnuje základní poznatky potřebné k vytvoření podnikatelského plánu pro začínající či malý podnik. V teoretické části je definována možná struktura pod-nikatelského plánu. Jednotlivé kapitoly pojednávají o částech byznys plánu, které by měly být v plánu obsaženy, jako např. popis produktu, analýza trhu, marketingo-vý plán apod. V praktické části je z těchto poznatků zpracován podnikatelský plán rozvoje digi-tálního produktu za účelem získat odpověď na to, zda se rozvoj digitálního produk-tu vyplatí. Zároveň je podnikatelský plán zpracován, aby ho společnost mohla vyu-žít k účasti ve start-upových soutěžích či pro získání investora. This thesis summarizes the basic knowledge needed for the creation of a business plan for new or small companies. In the theoretical part is defined as possible struc-ture of the business plan. Each chapter deals with a different part of a business plan, which should be used, for example, product description, market analysis, marketing plan etc. In the practical part, the business plan is created from the acquired knowledge from the theoretical part. Purpose of the plan is to get an answer to a question whether the company should develop their digital product or not. If yes, the business plan could be used for participation in start-up competitions or to find an investor.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [842]