Porovnání hybridních a elektrických pohonů vozidel
Electric and hybrid vehicle powertrains comparison
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Pannu Parminder Singh
Vedoucí práce
Mindl Pavel
Oponent práce
Sadil Jindřich
Studijní obor
Elektrické stroje, přístroje a pohonyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektrických pohonů a trakceObhájeno
2017-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Účelem této studie je identifikovat "srovnání hybridního a elektrického vozidla". V této práci se bude diskutovat o typech hnacích konstrukcí, také o třech hybridech a o jejich výhodách a nevýhodách. Dále se zde bude hovořit o hodnocení životního cyklu tří technologií pohonů. To všechno pomůže porozumět analýze "Well-to-Wheel" (Well-to-Tank a Tank-to-Wheel) a jejich implementaci. Dále zde bude uvedeno měření energetické náročnosti a emisí vozidel při přístupu TTW, a také výpočet energie na ploché cestě. V praktickém přístupu bude analyzován tok výkonu a energetická účinnost hybridních elektrických vozidel. V experimentální části bude měřena hodnota sklonu 0% ze silnice. Na základě těchto naměřených hodnot bude určen výpočet dalších důležitých parametrů, které jsou přínosné pro měření energetické účinnosti prototypu hybridní elektrické koncepce. The purpose of this study is to identify the 'comparison between hybrid and electric vehicle'. In this it will be discussed about the types of drivetrain structures, where it will be talked about the three hybrids and their advantages and disadvantages. Moreover, it will be talked about the life cycle assessment of the three drives technologies. It will also help to understand the Well-to-Wheel analysis (Well-to-Tank and Tank-to-Wheel) and their implementation. Also, a measurement of the energy demand and emission of vehicle performance in TtW approach is considered and also the calculation of energy on the flat road. In the practical approach, the power flow and the energy efficiency of the hybrid electric vehicles will be analyzed. And also, it will be measured the value of 0% inclination from the road through experiment. On the basis of this measured values, the calculation of further important parameters which are beneficial for the measurement of the energy efficiency of prototype of hybrid electric concept will be determined.
Kolekce
- Diplomové práce - 13114 [139]